17 november 2010

Begravnings krans!

Denna krans gjorde jag i måndags på florist-lektionen! För att vara första begravningskrans någonsin, så är jag ganska nöjd. Vi hade också en "tävling" för kransarna. Det gick till så att alla i klassen fick gå runt och bedöma allas kransar, kolla snitt, hållbarhet, färgmatch osv, you name it! Sedan fick man ge ut varsin första, andra och tredje plats. För att göra det ännu mer som en tävling visste man inte vem som hade gjort vilken. Jag tyckte det kändes konstigt att gå och bedöma de andras kransar, men det var väl lärorikt det också?
Det hela slutade med en 2 plats för mig! Vilket jag tyckte var super! :-D

(nej, nu får jag återgå till matten och procent-kapitlet, usch!! Vill hellre börja pyssla)!

1 kommentar:

  1. Hejsan, sugen på att delta i min Pyssel tävling?
    Här har du länken:

    http://kortochsont.blogg.se/2010/december/tavling.html#comment , besök gärna mina andra bloggar:

    Http://Batoulfoto.blogg.se och Http://battdesign.blogg.se ! , Ha en skön jul!

    SvaraRadera