10 november 2010

Tändstickask verkstaden är i full gång!

Har precis tagit en liten paus i tändsticksask verkstaden, än så länge är fem styckena färdiga (idag då). Askarna ska senare vara med på ett julskyltnings lotteri på Navet i Jönköping!:-) Jag ska visa bilder på askarna senare, krånglar så på denna datan!

Hoppas ni har det bra, kram:)!

Uppdatering;

Här kommer en bild på några utav tändsticksaskarna under tiden jag gör dem, hade nämligen ingen bild på det färdiga resultatet! Men man ser gott och väl på denna bild, tycker jag i alla fall.
Snögubbarna har jag målat, så det är ingen stämpel! Får väl se om det kommer upp på bloggen för er också, någon gång i framtiden kanske?


1 kommentar:

  1. Hejsan :) jag har följt din blogg från hela första början. Du är duktig du!
    Jag har nyss startat upp min egna blogg, kortocjsont.blogg.se kallar jag den :) , dock ej klar riktigt än, håller på att designas av battdesign.blogg.se , som du kankse säkert känner till :)

    SvaraRadera