13 januari 2011

Efter skolstart och ...

Dålig uppdatering! Men så kan de gå när skolan drar igång och allt annat! Men nu börjar jag komma in i gamla vanorna, så nu blir det mer bloggandet igen. Angående beskrivningen så höll jag på att göra en annan än den som kom upp på bloggen. Men min tur han i kapp mig så kameran dog mitt i allt pysslade! :-( Men som sagt fick ni i alla fall en utav min gamla pyssel beskrivning från gamla bloggen! :)

Uppdaterat
-såg nu att bilderna inte fungerade på beskrivningen, så jag tog bort hela beskrivningen, men håll ut det kommer snart en ny!!

Utöver detta så har jag STOR städat hela rummet och pysselhörnan! Så skönt att ha det gjort, så nån dag i helgen kan ni vänta er bilder från min pysselhörna, vad sägs om det? =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar